don't tell me this dream is over

nu är jag hemma från görebooorg åde va skitnice!
i fredags när vi kom fram så gick vi bara runt å glodde i nordstan. jag hatar nordstan. fast när jag tänker på göteborg tänker jag först på nordstan å liseberg. fast jag hatar nordstan hehehe. vi fick inte komma in på rummet på vandrarhemmet förräns fem så vi gick bara runt å slösade tid. käkade på BURGER KING. det var ganska äckligt å jag blev förjävla mätt. sen åkte vi till vandrarhemmet å gjorde oss iordning.
spårvagnar i mitt hjärta! först tycker man ju det är skirförvirrande men när man väl vet vilka man ska ta äre ju tillåmed lättare än tunnelbanan! nicenice. åkte till lisebergshallen å stod där ett tag å kommenterade folk :D mando diao-fans är sjukt snygga ska ni veta! :O körde förbi en snubbe som fråga VILKA ERE SOM SPELAR HÄR IKVÄLL? mando diao sa jag. ÄRE VERKLIGEN DOM? FETT! hihihihihi han va ruulig. sen vare insläpp å alla med ståplatsbiljett sprang för livet :D vi tog det lugnt eftersom vi hade sittlpats. köpte (fick) en tröja å en skitsnygg planch! sen satte vi oss och väntade å vänta å vänta å vänta. sen kom THOSE DANCING DAYS! skitdåligt ljud men dom va ganska bra :):) sen väntade vi ännu mer åsen kom ADAM TENSTA! fett bra va han :D they wanna know & my cool va ju dom ända låtarna man kände igen, men iallafall! han fick igång publiken for reel också :D sen väntade vi ÄNNU mer. blev ganska trötta men sen helt plötsligt börjar ljusen hålla på å va skitkonstiga :D sen hör man en skrikig gitarr å massa lääääskiga ljudeffekter! det va skithäftigt, som en skräckfilm :) sen kommer dom in å AHHHHHHHHHHHH jag hade typ andnöd! va skitnervös å hahahahahaaaaaaaaaaaa. fyfan va bra dom va :( helt jävla sjukt bra liveband. helt klart det bästa jag sett! aja dom började med ONE BLOOD som ni kanske förstår. det var jätteläskigt och jättebra. sen mer å mer å mer låtar åsen gick dom ut å folk trodde det va slut HAHA men ingen sa fem ggr till :( men dom kom in iallafall UTAN TRÖJOR (björn & samuel) HIHIHIHI hothothot alla blev galna åde va najs.
björn sjöng ochrasy å jag lipade nästan. det var så jävla fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uähh.
mando diao <3
är fett peppad på å jämnföra millencolins spelning med denna. millencolin är ett bättre band men jag vetefan hur dom ska kunmna slå mando live:D

på loerdagen blev de shopping. slösade 1500 spänn på;
ETT PAR JEANS
TVÅ PAR SHORTS
EN TUNN TRÖJA
ETT LINNE
EN HALSDUK
heehehhe men de va värt. nu är jag MER ÄN PANK (skyldig morsan 150 spänn typ) åde e 11 dagar kvar tills pengar. blä



men aja.
mando diao va bäst.
verkligen bäst. gustaf är snyggare i verkligheten hihi<3


den är tio minuter men alltså haha ni orkar kolla OKEJ!?
alla låtarna är självklart inte med, så ni inte tror det :)
best ok

Kommentarer
Postat av: Antagligon

sooooooooft :D

2008-03-09 @ 22:36:46
URL: http://tjugiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0