different names for the same thing

har böjat lyssna lite mer på death cab for cutie och måste erkänna att det är väldigt bra skit. different names for the same thing är helt underbaaaaaar!!!!
Alone on a train aimless in wonder
An outdated map crumbled in my pocket
But I didn't care where I was going
'Cause they're all different names for the same place.

och så vidare.

igår tog jag hål i örat. vara jättenervös innan, och det är verkligen INTE likt mig. visst är det läskigt att köra en nål genom andras öron (philips tog typ en timme haha) men näre gäller mig själv brukar det inte vara några problem. men igår var det alltså så. när jag väl fått igenom säkerhetsnålen började det blöda som in i helvete. helt sjuuukt mycket blod! måste träffat ett blodkärl eller nått, helt klart. dör stod jag med blodet droppandes å fick itne genom det sablans örhänget. usch. ÄNTLIGEN FICK JAG IGENOM DET! hoppade av lycka, men NEJ. det var ju fan fel hål. nu hade jag stått där å karvat upp det GAMLA hålet som är alldeles för nära töjningen. det gjorde ont och började blöda där också.
men sen ordnade sig allt iallafall, det gör inte ens ont nu.

behöver inte simma imorgon! så jävla gutt. mamma ibland <3<3<3<3 tänk att en liten lapp är allt som behövs.
för att fira detta åt jag nyss en FET middag. "frukost till middag" så att säga, mackaaaaaa <3<3<3333
hejjagbehöverintevisamigibikiniförhelaklassenimorn liksom. det måste firas.

på fredag
på fredag
på fredag
på fredag
på fredag















Kommentarer
Postat av: göran numero uno

mackor är BÄST! e du sadist?

2008-03-05 @ 21:30:43
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: kajsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mackor är min största kärlek

2008-03-05 @ 21:32:56
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0