det kommer bara leda till nåt ont

image143

A; följer dig hem, går den långa vägen så jag får känna mer av din lukt
M; en kort paus utanför statoilmacken, köper folköl 3,5
det kommer bara leda till nåt ont ändå
A; det kommer bara leda till nåt ont, ändå
jag är rädd, för du ser för bra ut i svart svart lugg å blå annorak
M; den här skogen gör nånting med mig blir alldees för ärlig, säger:
kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
A; det kommer bara leda till nåt ont, ändå
det är kallt, du får låna min halsduk du går så misstänkt nära mig
M; du har missförstått jag är inte värd det här, jag har ingenting som du vill ha
det kommer bara leda till nåt ont ändå
A; det kommer bara leda till nåt ont, ändå
M; kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
A&M; kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
AAAAAAAAaaaaAaaaaaaaaaaaAAAAAAAA
A; du kysste mig nyss det kommer bara leda till nåt ont

(A=annika norlin, M=markus krunegård)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206270651_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra trevlig kväll

Mvh

Jocke

2008-03-23 @ 23:19:40
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg du mb live med säkert? micket brah

2008-03-24 @ 12:28:03
Postat av: johanna

det var jag som skrev det förresten!!!!! namnetr försvann! :(

2008-03-24 @ 12:28:35
Postat av: kajzz

JAAA de va skitbra :D:D:D:D fast markus va inte med men de va bra ändån :D

2008-03-26 @ 10:45:38
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0