vi blir bara fler och fler

jag sitter och lyssnar på Säkert!
jag blir lugn av annika norlin, hon är fett bra.

idag har jag bara degat. skulle in å glo på skate men jag var för trött, soooooorry. mest suttit vid datorn och läst. SNABBA CASH av Jens Lapidus eller vadfan han heter. mucho bien bok, jag gillaren.

imorgon ska jag och mamma handla mat som jag ska ha i farmor & farfars lägenhet, frulle osv. sen släpper hon av mig där, sen är lägenheten min tills på onsdag kväll. för när jag har slutat jobbet på onsdag ska jag hem och packa.
på torsdag. Torsdag med stort T. West Coast Riot. en punkfestival i göteborg. fyfan va bra det kommer bli! längtar jättejättemycket.

jag är rädd, för du ser för bra ut.
säkert & markus krunegård - det kommer bara leda till nått ont
jag är feeeeeeeeeettt förvirrad näre gäller snyggmannen
så äre.


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0