till mr. Pee

jag somnade i solen. fyfarao vad jag svettades! tur att jag bara hade bikinin på mig och inte tröjan, puh. det verkligen RANN svett uuuuuh så satans äckligt :( kom hem f rån lägenheten idag då.
det har vart en bra vecka:
SÖNDAG kollade fotbollen med philip HAHA! vi satsade en ben & jerry's och spanien vann = philip bjussar på glass.
MÅNDAG jobba! skitsoft dag, hade timlön och gjorde inte särskilt mycket :D efter jobbet åkte vi till MAXI för å käka glassen. en halvliter glass var. fyfarao vad dåligt jag mådde sen :( han också kan jag tro... somnade vid halv 9!
TISDAG det var SOOOOOOOL!!!!!!! fett varmt, första dagen med tröjan också. jag och philip fick bära massa grejjer och skada våra tummar. timlön idag också :D kollade på film på kvällen. tror det blev Amelie från montmartre och halva No country for old men. philip somnade hihihii.
ONSDAG eftersom tisdag var sista jobbardagen (trodde jag JA) så åkte FAMILJEN till borgholm. anton kajsa och philip. vi grilladei en park åde va skitgott. sen så skulle vi tydligen GÅ till KÖPINGSVIK för att träffa pelle å najda. det var förjävligt. att gå alltså. när vi väl kom fram så hyrde vi trampbåt å hade skitskoj :D vattnet var sjukt kallt men vi badade iallafall. på kvällen kollade v klart No country for old men och så såg vi Rattatouille också :) fett bra filmer :D
TORSDAG gick upp vid halv 9! stranden med philip sen när den slowpoken hade vaaaaknat åsen lagade vi superdupergod MAT! åh herrejävlar va gott det va, ska bjussa familjen på det snarast möjligt :D kollade såklart på film idag igen och det blev Reservoir Dogs och EDWARD SCISSORHANDS! två sjuuuuukt bra filmer. philips slogs mer än vanligt och jag slog tillbaka. det var sjukt xD sen skulle vi kolla på några futurama avsnitt också. men BÅDA somnade. vaknade och klockan var typ två.
höhöhöhöhöh *pet*


eftersom blogg.se suger så jeffla mcyket får du gissa vart alla radbrytningarna ska vara :)

Kommentarer
Postat av: Mr. PEE

veckan har varit superbra faktiskt :)

2008-07-04 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0