ännu en lista

10 favoriter
Dialekt: gotländska såklart :D
Mat: allt som går att äta :O minus kött då såklart!
Låt: HMMM israelites
Tecknade figur: NEMI e ju najs :D
Sport: ehhhhhh, filmtittande :) jag och philip är bäst
Komiker: magnus betnér typ. inte så insatt likzom
Veckodag: FREEEDAG!
Glassmak: choklad eller nåått
Soloartist: MARKUS :)

9 för tillfället
Humör: ganska trött men KLAD och peppad :D
Tanke: min böld gör ont
Kläder: vita shorts & millencolin-tee
Bakgrund: FAT MIKE :D
Känsla: TRÖTT som sagt!? ont i ryggen å ont i bölden i knävecket
Tid: 23;13
Bästa sak: äeeeeh, min säng.
Irritationsobjekt: mina linser som är totalt fuckade.

8 första
Bästa vän: Emma
Husdjur: DRUTTEN :)
Kyss: JONIS hahahahaaaaaaaa
Piercing: öonen ofc :D
Förälskelse: typ johannes eller micke :O
CD-skiva: jaadu, typ EVA & ADAM BEACHPARTY, yeee
Bil: jaa eftersom jag har så många tänker jag inte svara :)
Ord: HAHAHAH inte FAN vet jag :D

7 senaste
Telefonsamtal: uhhmmm. typ hem eller nått!
Mat: klyftpotatis, stekt ägg, en jävla massa sallad å goda såser, bröd osv osv.
Dryck: COLA faktiskt :O
Biltur: hem från kolboda aight
Tv-program: hmmmmm...... vet inte.
Spelad låt: mamma pappa barn! :D
Köpta klädesplagg: MILLENCOLIN-tishan :D:D:D:D

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: haha va NE
Brutit mot lagen: japp.
Blivit arresterad: nej :D sprungit från polisen däremot! OJOJOJ va rädd jag va xD
Badat naken: inte på länge :O
Varit med på TV: jaa det tror jag...
Varit med i tidningen: jaaa ofc. local celebrity ;D

5 nej tack
Skolämne: svenska
Mat: KÖTT
Musik: dansband :(
Dryck: whiskey
Djur: stooora spindlar. annars gillar jag alla djur :) (inttalar jag mig själv iallafall). fast kanske inte höns. usch.

4 saker
Du gjorde igår kväll: kolladep å smala sussie med farsan :D
Du kan höra just nu: lampan. den låter jättemycket :O
Du inte kan leva utan: mina kompisaaaaar, mat & vatten
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datan, käftar HEHE

3 personer
Du kan berätta allt för: amina, evelina och philip typppppppp
Du tycker om: finns ju fler än tre, se ovan bla.
Du inte gillar: finns ju också fler än tre :D tillexempel maud olofsson hihi

2 val

Coca Cola eller Fanta: uuuuuuuuh..... fanta!
Hund eller katt: HUUUUUUUUUND förrfan!

1 önskan:
bli nyttig & smal & snygg. hihi

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

finfin lista. Fin är ett bra ord.

2008-07-05 @ 23:44:23
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/
Postat av: ANTONYM

har du emligheter för mig?!?! :O :O :O :O



:P

2008-07-06 @ 15:47:19
URL: http://bombhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0