yoyoyoyoyoooooooooooooo

heeeej!
idag bar det av till staden med philip och anton. jag studsade (bokstavligt talat) ur sängen @ 8:00. jag va skitpigg!!!!!!!
efter ungefär 2 minuter hade jag dlödsångest och ville bara sova. men icke sa nicke, käkade å glodde på tv å duscha å fixa mig osv.
täffade anton på bussen. träffade philip på centralen. han skulle klippa sig! intressant. det tog typ 30 minuter å frisören trodde att jag och philip var kusiner. jag va tydligen lik hans moster.
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
läskigt.....
sen hängde vi lite, vi är så bra på det. nördarna köpte spel och jag kollade på. vi träffade pelle!
philip köpte pokémonfodral xD xD xD xD
hihihihihiiiiiiiiiiiiiii
pelle skulle köpa ring. det blev inte så. ringar är dyrt :(:(::(:( sen skulle han fika eller nått med någon, så jag anton & philups gick också och fikade.
kullzenska
navid
mariokart

det va jättebra. förutom att dom NÖP mig i benen när jag hade munnen full med kaffe. det va hemkst........
å jag fick grädde/smör/det äckligaste jag sett i hela mitt liv i HÅRET!!!!!!!
det va hemskt på riktigt.
vi satt där ett bra tag och degade. det va soft, chill osv.
sen åkte vi hem till philip efter att vi gått & velat på stan ett tag. vi skulle dricka burn genom att vända burken uppåner. bara anton klarade det. ingen annan försökte.... jag skulle klarat det å ägt alla osv.
sen designade anton dojjer. fränt......
philips lillasyster är rolig :D
vill också ha en LITEN lillasyster..... min är 3 år yngre. inte lika rolig... och absolut inte lika gullig :(

loose lips - kimya dawsona
absolut en av dom koolaste låtarna
lyssna på den och njut, är du snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0