you're such a good friend i have to break your heart

heiiiiiii
skolan idag var nog ganska bra tror jag! var sjuuuuukt trött imorse. aldrig vart så trött i skolan innan tror jag. eller jo, har somnat en gång. hähähä. men iallafall så kändes det som att jag gick å hade halvöppna ögon hela morgonen. jävlans linser!
hehehehehe iallafall så hade vi vikarie idag på engelskan också, asnajs! amina & jag satt å övade på vår redovisning :>
hade matte 2 ggr idag, så jävla najs när man inte ligger allra sist! typ första gången på 3 år. skitmysigt är det. jag har världens bästa plats på matten! bakom mig sitter FRIDA och ALBIN! och eftersom rickard (som sitter brevid mig) alltid flyttar å sätter sig brevid jesper så sitter anton brevid mig ibland. det är rooooligt.
det var soppa till mat. jag åt fem (!) mackor! hade så satans roligt, det är farligt att äta samtidigt som amina frida & johanna i tell you! kunde inte dricka.... hade jätteont i magen också. HEHE
sen redovisade jag och amina på so:n. det gick jättebra! :D var inte alls så farligt som jag trodde. haha va jättenervös...... men liksom...... vår klass är inte direkt farlig, så det löste sig
sen va jag ensam_phlikka å satt ensam i korridoren en halvtimme. det va tråkigt. sen kom anton å då stack vi heeeeeem.
REKTORN HAR HÖRT AV SIG, woho! tror det fixar sig med boendet. ser nästan fram emot att bo med nåra gamlingar.... bara dom lagar god mat så ._. HEHEHE MAT <33333333
idag har jag ätit för jävla mycket.
och igår!!!!! hahahaha tror det va därför jag mådde så dåligt faktiskt. tryckte i mig 2 päron, massa kladdkaka, ett fett glas kaffe, yoggi + mer under typ en halvtimme.
bullimi säkert.

jag har pluggat som fan idag. det känns jättebra :D

image30
haha lagt ut denna bilden här typ 3 ggr innan
men den e snygg så de e ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0