vi gör det här för att vi måste

HEEEJ
ute med hundarna idag igen, kanske blir till en god vana?
skulle inte tro det.... men röra på sig är bra. vill röra på mig ofta.
orkar inte röra på mig ofta. hehu. jag tror jag har världens sämsta kondition. faktiskt.
uscha.

tittade nyss på en sjukt bra film med jack black! NACHO LIBRE hette den.
jack var en mexikans munk som ville bli känd genom att brottas.
xD
sjukt rolig var den iallafall. hela familjen satt och småfnissade.
den rekomenderas.

kom på vad jag ska spara pengar till!!!!!!!!
7e mars ska vi ju som sagt till gbg å kolla på mando diao. å vi ska ju faktiskt spendera ett dygn i göteborg!
SHOPPA!!!!!!
ska ha minst 3000 spänn, det är mitt mål.... undrar hur fan det ska gå till.... de kommer inte funka.... eller jo.
eller kanske. aja.
ska köpa så mycket kläder jag kan på så lite tid som möjligt.
min favoritsyssla.


Jag sköt ett barn idag och det kändes ganska bra!
Barnet var inte som jag så det gör väl inget?




 image78  




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0