tisdag

avbrott från datorn i två timmar!!!!!!!
pluggat? nej
ätit? nej
jag somnade i soffan :( hatar det. nu kommer jag inte kunna sova i natt!!!!! andra natten i rad, kunde itne sova denna natten heller. varför är hemligt BLÄÄÄÄÄÄ
idag har jag vart i skolan & jag va tröttast_kid nånsin. ganska soft ändå för på engelskan kollade vi på ABOUT A BOY å den är så jävla bra så jag satt  å fnissade för mig själv hela tiden :D birgit<3 ibland.
sen så hade vi biologi förhör åde gick jättebra som tur va! sen SO å jag fick ett jävla minus??????????????? råkade se nissegunnars papper (._.) åde stod fem namn, 4 stycken hade fått plus brevid sig sen vare bara EN som hade fått MINUS (!?!?!?) åde va jag!?????????? jag gjorde ju ingenting! aaah men de kanske va derå! tänker ni då.
men icke. de va minst tre stycken som bara satt tysta å såg trötta ut. det finns ingen rättvisa i denna värld.
pga mitt sovavbrott så har jag knappt pluggat nått alls idag. fyyyyfan alltså ;D har lite engelska som måste göras, å den görs inte av sig självt bannemig


adjö
koffeinfritt kaffe <3 nu kan jag dricka efter klockan halv åtta HEHEHEHEHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0