sex me up

and I'll sex you down!
hell yeah, datarock är bra skit :D
just nu sitter jag å mumsar på vanlijbullar & kaffe med kanel.. mmmmm helt klat bästa fikat. när man bloggar. jag tycker ju om allt fika, tro inget annat ;) fett är min bästa vän, efter maten. äh samma sak men ajaaa
idag har jag sprungit en km! tvingade med mig ronja :D är så jädra stolt att jag fick med mig henne! precis som jag trodde så orkade hon inte särskilt långt, så jag sprang ifrån henne.. men sen när jag cyklade hemmåt (hämtade cykeln förstår ni) så mötte jag ju såklart henne igen. fick henne tillåmed att jogga, ta paus, jogga, ta paus å sen SPURTA sista vägen hem!!!!!!! medans jag satt på cykeln. det kändes riktigt bra :D hon var helt slutkörd sen stackarn..... HEHEHEHEHE
annars har jag inte gjort så mycket idag, pluggat liiiiite, lyssnat på massa musik å ätit mat. började läsa på sista harry potter-boken. hann läsa två kapitel sen somnade jag! så går det när man inte får sova om nätterna.
inatt gick jag å la mig vid två ungefär, sen kunde jag inte sova pga att drutten va cp å skulle sova i min säng. OKEJDÅ tänkte jag, annars skriker han ju bara. då skulle han sova på min kudde!!!!!!!!!! men bara för att jag e så snäll å inte vill att drutten ska väcka de andra familjemedlemmarna så låter jag honom få min kudde. så jag sover utan kudde.... det funkade faktiskt. men sen vaknade jag ett antal timmar senare av att han va uppe å skrek igen, så då gick jag upp å hämtade honom å somnade igen.
SEN så vaknade jag klockan halv åtta imorse av att han va uppe å skrek igen. då struntade jag faktiskt i honom å gick upp å smällde igen dörren istället.
håhåjaja, så det va DÄRFÖR jag somnade.

nu snart ska jag väl duscha, sen kanske jag ska glo på film med pappa & ronja
TJARÅ

image90
gäääänget nr.....5?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0