rockbjörnen

är för jävla DÅLIGT. alltid de sämsta artisterna som vinner. är arg.
sahara hotnights är INTE bättre än mando diao.
själva galan suger också. p3guld va bäst <3333 det enda som har vart roligt på rockbjörnen än så länge var petters öppning av galan, den va tuff. mando diaos spelning va asbra, miss li va skitcool hon också!!!! sen när björn gustafsson presenterade sahara hotnights va skitroligt!!!!! han snacka om att om HAN vann ja då skulle han ta mannen som delade ut priset å hångla upp honom osv... skitkul va det!
är jättetrött.... skulle gått å lagt mig vid 8 om det inte vart för att mando diao va på rockbjörnen. jävla sahara hotnights.
nu har jag iallafall slutat kolla. Ola sjöng.... NATALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE
bläääääää!

vi hade fysikprov idag. det gick helt okej, tror inte på mvg dock :(
imorgon då jävlar ska jag äta mcdonalds å kolla på olika band! spennande
idag åt jag föresten cpmycket, 1½ pizza!!!! sånna där små man köper men iallafall skitmycket. det är förjävligt. vill sluta äta men de går inte :(
inte käkat godis på ganska länge iallafall, weho.

fick några JÄTTEELAKA komentarer idag. blev arg. det kan va bra å veta liksom. NEJ MEN OM NI INTE BRYR ER LÄS INTE MIN TRÅKIGA BLOGG DÅ


blä


wtai wtai wtai wtai wtai ^^
jag längtar tills sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0