P3 GULD!!!!!!!

vilken jävla bra gala tycker jag! såg den nyss på tv. vilket draaaaaaag det va :D:D:D:D:D:D jättebra framträdanden + bra vinnare + roliga folk som presentrade. UNDERBAAAART uaaah
hahaha satt å glodde när hammerfall delade ut priset till KENT, blä, å så ser jag NAVID i bakgrunden!!!!!!!!!!!!!!! ställde mig upp å skrek å började hoppa. fick typ andnöd... nej men nästan :D haha pappa blev argvarg för han inte hörde va dom sa, å sa att jag av skittöntig osv. DE VA KUUUUUUUL
björn spelade :D asbra
å timo, mange, HÄSTPOJKEN osvosvosv.
det var cpbra helt enkelt. skulle mer än gärna vart där.
såg en HIPHOPPARE som hette typ lazee eller nått. han va grym.  yo mannen

dagen i övrigt har vart ganska bra tror jag. är alldeles för exalterad för att komma ihåg.... HAHAHA
skolan flöt på som vaaanligt...... rolig matte :D åkte tills tan efter med ANTONNNNNN. träffade philip!!!!! vi hade ganska tråkigt så han åkte hem xD då åkte vi till maxi med min kära mamma och ronja,. party yeh :( hungrade ihjäl typppp
men jag e ju tjock så de e ok. har liksom lager av fett som går åt när hungern är som värst :D:D:D:D



p3 guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0