nyårsdagen

igår var nog en av de värsta kvällarna i mitt liv. hoppas inte det stämmer dedär dom säger, att det man gör på tolvslaget påverkar hela nästa år.
jag satt ensam inlåst på mitt rum å va skitsur med en skällande domino. å släkten som läser min blogg VET att dominos skall är förjävligt o_o
uschuschuschusch.
förstår inte heller grejjen med nyårslöften. varför ska man ge ett löfte som man vet att man ändå inte kommer klara av att hålla? istället för att ge ett nyårslöfte på jävla nyårsafton kan man väl lika gärna försöka göra allt bättre de andra 364(5) dagarna på året???????!!!!!!!!!!!!!???????++
bajsnyårslöften.
just nu är jag inte peppad på nånting.
inget förutom MANDO DIAO <3<3<3<3<3uäjäjjhgg. + siesta + rassle. mh ge mig festivalsommarn 2008 <3


I was once one of them but now I'm on my own
And it feels so good to be an outlaw
In your perfect world


blä


image76
HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!
jag å amina e bäst btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0