nu är jag lugn

INTE. fortfarande helt jävla sjukt exalterad!!!!!! aja, har fått order av my leader att blogga (hon e sjuk stackarn), för hon vill veta vad som händer i plugget, så here i go.
satt bakom världens äckligaste människa idag på väg till skolan!!!!! "asså, jag VÄÄÄT INTE", ni fattar aight? kom på hur ful hon är :( stackarn, men det kan hon ha! hon är dum i huvet.
vi hade fysiiiiik men fick inte reda på några prov! :( istället fick vi bygga konstiga saker å mäta arbete å shit. det var ganska kul, john & rickard byggde å jag fixade matten 8-| HEHHEHE!!!! vi ägde jättemycket.
sen vare håltimme å jag va ensam_unge :( hängde med pelle å dom ett tag, sen va det syslöjd å de va JÄTTEKUUUUUL! aldrig harft så kul -_-
satt å skrev en utvärdering om mina übersexiga boxershorts! myhmmhmhmyh dom är skitfina :D iallafall så var annviol ovanligt käftig idag, hon bråkade med alla...... sen hade vi mat (<3) å jag åt 5 (!) mackor. mackor is the shit.
sen håltimme IGEN å först va i i fgården å kollade när anton + hans älskare (max, tyvärr philip han gillar yngre pojkar nu) spelade biljard, åsen va vi i musiksalen. gabbe albin & Anton spelade WOMAN med WOLFMOTHER. de va ganska bra ^^
sen idrott YO YO YO å jag hade glömt gympakläder (HA!) så då fick jag sitta på johans BÄRBARA SUPERDATA å skriva in alla beeptestresultaten! det va intressant må ni tro :D sen eftersom jag skriver så übersnabbt fick jag sitta å spela massa spel på hans data hähähähääh ^^ jag är bäst.
sen va det elevens val å de sög stenhårt.
träffade mamma efter skolan å köpte joggingdojjor. dom billigaste kosta 900 spänn. stackars mamma :(
men nu ska jag bli smal å snygg (?)!!!!!


adios amigo
MILLENCOLIN


image92
haha amina e inte med :(

Kommentarer
Postat av: the leader

vad var det för mat????
DETALJER sa jag!!!

2008-01-31 @ 21:30:10
Postat av: kajsa

HAHA det var soppa! god enligt alla, jag smakade inte..

2008-01-31 @ 21:31:04
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0