mmmmh då börjar vi

lalalala
hej hej hallå
min ofödde bror bor kvar i iran
det slår jag vad om att ni inte visste! HEHEHEHEHE, idag har jag vart i skolan. det va hyffsat som vaaaanligt. började med spanska & jag & frida var jätteeffektiva ((: yeyeyeye! vi jobbar om chile :D dagen flöt på som vanligt. JUST DET! det spännande gymnasievalet-vadet. frida vann! :D natur har jag valt. är jättepeppad på att börja ny skola med nya klasskompisar ^^ ni förstår kanske varför HAHA.
när vi käkade i matsalen kom annviol å satte sig vid oss... först berättade hon att hon var orolig för att jag inte åt nått, sen sa hon att vi va smala å fina å att hon också hade varit det en gång i tiden.... charmig kvinna :D
sen hade vi en kort engelska & sen HEMKUNSKAP! å nu ska ni få höra på grejjer, jag sa till annkristin att jag inte kunde äta ugn-äckel-äpplena för att jag mådde illa (not true, jag hatar äpplen i ugn), men jag sa att jag kunde fixa ett till nisse. OKEJ sa hon. men sen kom hon på att OM JAG MÅDDE ILLA KANSKE JAG INTE SKULLE GÖRA NÅTT. attans. där rök mitt mvg jag försöker få
whatever. skrev handlingslapp (Y) började faktiskt må illa på riktigt tillslut, när man kände kanel-äpple-ugnlukten. fyfabiaaaaaan.
sen träffade jag min kära syster i korridoren (språkval yeah) å så åkte jag sexornas buss hem. jättetrevligt.... hennes klasskompisar är konstiga :P
åkte hem, sen sprang jag, yeyeyey jag är bäst. klarade en hel KILOMETER!!!!!!!!
hahaha vet att ni tycker att jag e sämst men vafan det har liksom vart mitt mål..... å idag klarade jag det. på fredag tar jag mig ann 2-kilometers-utmaningen :D weho. ska springa minst 4 ggr i veckan. jag är bra!

imorn är det svårt fysikprov å jag har knappt pluggat alls.
TJOOO


är helt salig, måste blogga en gång till. här kommer alla låttitlar jag hittar i millencolins nya - brand new game;

fazils friend
story of my (his) life
twenty two
greener side (greener grass eller vad fasiken den heter)
friends 'til the end
lozin must :D
fingers crossed
stop to think


www.millencolin.com
ni måste höra den!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

fazil's friend
house of blend NY
story of my life
twenty two
greener grass (greener side, tveksamt!)
friends 'til the end
softworld NY
lozin must
fingers crossed
stop to think

det blir 2 nya! = philip vinner. höhöhöhö *ser nöjd ut och klappar sig på magen*

2008-01-23 @ 21:39:40
Postat av: kajsa

MEH jag menade ju att han sjöng reeener side åååååhhh :D haha jävla dig. jag har itne ens hört house of blend förfasiken. ska lyssna nu!

2008-01-23 @ 21:41:13
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0