kiwi

ska man äta med skalet på! testa :D
gott faktiskt. säkert giftigt osv, men totally worth it.
idag har jag vart i skolan som vanligt, åde va ganska tråkigt som vanligt.
tappade kulan till min piercing! staven alltså. intresseklubbe antecknar :)
helt plötsligt pekade albin mot min läpp å sa nått i stil med MEEEH DU HAR INGEN KULA PÅ DEN DÄR JU
då letade vi på golvet men sen orkade vi inte leta särskilt länge så vi satte oss ner på en bänk istället.

det var typ det enda som hände på hela dagen. fick ett fysikprov... hmmm.... inte vart med på en enda lektion sen förra provet. kommer ju gå bra det här ;D hehu

åkte till stan efter skolan för att fixa dit kulan på min NYA piercing. anton var med mig! :) gick till dynamite å den rosahåriga kvinnan sa bestämt att det kostar FEMTIO spänn. OKEJ då går jag å tar ut pengar sålänge! sa jag.
dt gjorde jag inte... hähähähä. anton övertalade mig att gå till nikila... tycker fortf. det är lite pinsamt att jag e där hela jävla tiden, men så blev det. han fixade det gratis, såklart. jävla dynamite.
sen åkte jag hem å gick ensam i mörkret å sjöng. eller ne jag ljög. jag sjöng i mitt huvud. vågar inte sjunga högt... farligt... det kan komma fram monster från skogen om man hörs. HAHA philip tror det finns varulvar,. lägg det på minnnet. man kan skrämma honom.

salem al fakir är jättemysig tycker jag. han tog överlägset hem flest priser igår på grammisgalan! å ha ne värd det :D

image83
hhehehehehehehehee

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

dynamite suger. gubben är otrevlig han med. fattar inte hur du kan gå i skogen, så sjuktligt mörkt! varulvarna finns bara i mitt huvud, jag vet det. men... äsch!
jo salem är lite tuff.

2008-01-10 @ 22:08:06
Postat av: kajsa

HAHA varulvarna

2008-01-11 @ 10:17:42
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0