i neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed you

hej hej hallå.
idag har ericas familj här på middag. det var trevligt. middag är alltid trevligt, och vi snackade om rassle å jag blev cp-peppad.
pappa håller fast vid att jag får gå på hultan, måste få tag på evelina så jag kan berätta det :D
fast då får jag inte gå på siesta, eller ah de får jag iallafall inte för honom eftersom man måste ta ledigt från skolan....
mamma säger precis tvärtom, jag får gå på siesta men inte hultsfred.
HMMMMMMMMMMMMM!
på tisdag är det skola.
det känns inte överdrivet bra. usch......
det va menat att jag skulle åka med anton & hans mami till hultsfred på onsdag, men det blir nog inte så.....

the distillers e cp
bra
det hade jag glömt
hejdå

image79
kalla mig posarN, yo.

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

men,men,men, siesta??? :'(

2008-01-07 @ 00:46:59
Postat av: intekajsa

VET!!!! visst är det sjukt!?!?!?!??!
jag får gå på hultan men inte siesta. pappa e galen....
men han å mamma ska diskutera (8-|) imorgon (idag) å komma överens om vilken av festivalerna jag får gå på :):):):):)
kom på att johnossi säkert kommer till hultsfred........
men skitsamma hehehehehehe

2008-01-07 @ 01:08:55
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0