i live my dreams today

NOT
i wish!

idag va jag i stan med HELA familjen. Pappa tog med sig britta och gick en prommis i stan med henne, å jag shoppade lite med mamma å ronja  :) mycket trevligt. köpte en klänning, ett par brallor, en kofta och ett halsband! yeah, måste erkänna att jag är exemplarisk på att reafynda.
sen åkte vi å käka på burger king. fyfaaaaaaaan va mycket jag åt :( har ångest tillåmed. kunde knappt andas efter, läskigt xD nu ska jag försöka att inte äta tills imorgon. önska mig lycka till! det kommer inte gå.
mat är min största kärlek.
faktiskt :)

imorgon äre skola, biptestet tror jag :( usch fyfaaan. ska nog strunta i att ta med mig gympakläder...kanske...inte....
äh. jävla idrott.

vill pierca mig o______o 
öronen tror jag. eller tungan kanske... men inte än. mamma & pappa måste börja älska mig igen (förra piercingen yaknow)

HAHAHAHAHA pappa förstör mitt liv
är jättetveksam på hultsfred nu igen
puss på det. inte
men liksom.... vad ska jag göra i kalmar? har typ 5 kompisar kvar här. större delen av kalmarbefolkningen i min ålder är idioter, så det känns ju bra iallafall.
men som sagt, jag vet inte om jag vill jobba som ljudtekniker i resten av mitt liv? visst, det verkar ju sjukt roligt nu, hellre gå media än natur liksom. men sen....?
om 10 år? vad vill jag då?
nu funderar jag starkt på handel. tror jag,
det skulle ju absolut vara lättast om någon annan bestämde mitt gymnasieval. det skulle kännas jättebra.


pussnej

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

natur är grejen. faktiskt :)

2008-01-20 @ 21:46:35
Postat av: göran numero uno

natur är grejen. faktiskt :)

2008-01-20 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0