gurgla sista blodet i din mun

som med tandkrääääääääääääm!
cobra charlie in mah <3 jättekonstiga texter....  men det är bra skit, helt klart!
idag har det hänt saker må ni tro!
joggade..... xD
det gick inte särskilt bra :( fick skoskav efter ungefär 10 meter. ajj säger jag barea. sprang vidare iallafall :P orkade inte ens en kilometer. attans. men tror att om jag fortsätter så blir det ju bättre och bättre, eller hur?
klart det blir.
sen så har jag städat lite, läst en massa, fixat lite med min kalender. och pluggat!
jävligt händelserik söndag för att vara hemma hos mig faktiskt.....
igår fixade jag lite ny musik, sånt är ju alltid trevligt
billie the vision and the dancers
jack peñate
the kinks
the shins

asbra. inte lyssnat igenom allt, men jag gillare än så länge :D the kinks är helt klart COOLAST!
arctic monkeys är fortfaramde absurt bra. faktiskt......

siesta har haft nytt bandsläpp & ANTON FÅR FÖLJA MED
så jävla party.
om inte philip får nu blir jag ledsen........
hoppas :D:D:D:D:D

jag vet saker som jag inte borde veta! det är läskigt.
jag är inte ens arg
dumma jävla jag


Kommentarer
Postat av: göran numero uno

yeah! siesta måste bli av. MÅSTE! :D

2008-01-13 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0