electroshit

HEHEHE HEJ
idag har jag vart i skolan! det var helt okej, faktiskt! matten va seeeeg men rolig. lite. gabbe va jättejobbig å höll på KAJSA KAJSA KAJSA VARFÖR BLABLABLABLABLAAAA
annars vare ok! sen vare ENGELSKA med alla reggaeoctopussesspashof. heheheh de va jättetråkigt å jag mådde jätteilla/hade ont i magen. sen va det idrott å BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klarade 6.7 och är så jävla onormalt nöjd :D:D:D:D vet att jag klarar mer, jag nådde absolut inte min maxpuls, som johan vill att man ska göra. MEN WHATEVER tänkte jag.
sen hade vi spanska sen åt vi sen hade vi segaste so:n ever åsen va det musiiiiiiiik. me like musik likzåm. amina & jag fortsatte med vårt arbete, det kommer bli såååå bra :D sen åkte jag in till stan å köpte tuggummi för att jag inte hade nått å göra heheheheh sen åkte jag hem. trevlig dag. jag har pluggat lite...... biologi. vill inte fastna i huvudet. SATAN
g-test imorgon. fysikprov på torsdag som kommer gå så jävla dåligt xD sen mattediagnos & historiaförhör på fredag. pluggvecka for sure. blä


sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs sötfejs
HEHEHEHEHE eller hur amina

Kommentarer
Postat av: amina he he

gnägg

2008-01-21 @ 20:32:11
Postat av: kajsa

amina, nej

2008-01-21 @ 20:37:58
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0