bring 'em in

idag vare dags att springa igen. fyfan va hemkst det va :( fick ångest för min sjukt dåliga kondis så jag bestämde mig för att börja cykla, och simma! vill inte åka till simhallen själv bara.... men vi får väl se hur det blir med det, om jag har tid osv :) längtar så SJUKT mycket tills vi ska till kreta nu. läskigt mycket :D sen efter det blire ju siesta. yeahyeahyeah.
jag längtar som en liten gris :D
men för st ska vi till göteborg! 48 dagar kvar. underbart. just nu har jag ganska precis 2500 kronor! men så ska jag ju köpa siesta biljett med...... vi får se hure går :D ska iallafall shoppa röven av mig i göteborg, det har jag redan bestämt.

satte mig vid keyboard idag... det va kul. skulle vilja ha en lite mer avancerad. men iallafall så lärde jag mig att spela blinka lilla stjärna med BÅDA händerna! är skitstolt HEHEHEHEHE

mando diao är bäst, puss

image86




I was once one of them but now I?m on my own
And it feels so good to be an outlaw In your perfect world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0