barnen på blablablafjället

HEJSAN
idag har jag vart motionsunge_no_1 å vart ute på promenad i SNÖSTORMEN! pappa fick för sig att vi går minst en sån prommis per år, så nu var det dags igen. denna gången tänkte han att vi skulle göra det lite annorlunda å lite ROLIGARE också. hmpf!!!!!!!!!!!!!!!
han sprang å gömde sig, sen skulle vi komma efter honom, efter ungefär en kvart, åse om hundarna hittade honom.
ha enkelt ju, tänkte jag. men icke.
han gick en konstig jävla lång väg genom skogen åsen ut till vägen sen ut på ängen å sen gick han sick-sack å massa shit. men vi hittade honom tillslut :):):):)):):):):):)
blev lite tävling över det hela haha. jag vann lätt! å ni ska veta att hundarna sprang iväg en gång, när vi va tvugna å krypa under taggtråden!!!!!!!!! jävla pappa. aja britta sprang iväg, å jag sprang efter. å skrek. måste sett jävligt roligt ut alltså. efter det sprang både tindra & biffen iväg, men jag är så nedrans cool så jag fångade dom!
aja, den promenaden var jävligt kall iallafall. men jag har rört på mig idag, de va ju det som var huvudsaken!!!
annars har jag inte gjort så mycket. jag tvingade morsan å ge mig köpförbud. ska bannemig inte slösa upp alla pengarna direkt jag fått dom liksom. så det blir inget ds...... var så jävla nära på att köpa ett igår, hade bestämt att jag skulle sätta in pengar å allt, men sen pratade jag med mamma och fick värsta ångesten, så jag ändrade mig...

imorrn ska vi in å kolla på nya datan!!!!!!!!!!!1 party som fan, den e jättebra :D :D:D:D:D sen ska jag hem till aminis å där ska vi göra film!!!!!
johanna frida amina å kajsa = filmmakers. hell yeah. å denna gången ska vi få det att funka :D

pappa tycker föresten att det är bättre att jag går på hultan än å flyttar till hultsfred. ganska kul, och  bra.
jag är jävligt tveksam på om jag vill flytta till hultsfred nu :( kan absolut inte tänka mig att va pank 24/7 för att utbilda mig till något jag inte vill bli..................................................
jag vill bli journalist :(
stagneliusskolan........................................
blä


image77
hår...................

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

köp DS, ldododododod och stanna i kalmar, dodododod
navid är bäst.

2008-01-03 @ 19:24:23
Postat av: Dina

larskagg? :O

2008-01-04 @ 13:40:12
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Antagligon

fan då. vad ska jag göra? det finns inte en-enda-grej som jag vill gå här. fan.

2008-01-04 @ 16:50:25
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: kajsakajsakisajaojseda

ds; nej
lars kagg; nej

å anton jag fattar att du hatar mig :(:(:(:( de skulle iaf jag gjort

2008-01-04 @ 23:39:51
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback