all the way to china

in a policecar from japan!
mando diao mmmmmmmmmm
skolan va ganska okej idag antar jag, långtråkigt osv. as usual. vi dissikerade grisöga på biologin :D det var roligt.... jag kände mig cool HAHA
nej men de va första gången jag inte blev superäcklad av nått sånt där :)
engelskan va också ganska rolig för en gångs skull. man skulle vara fyra & fyra å sen spela upp en sketch! ALBIN, ANTON, AMINA och KAJSA (jagehhehehehe) va bäst, helt klart. inte för att jag vet hur dom andra va.... men vi måste vart bäst iallafall. de va jättekul :D  efter skolan VÄNTADE jag i ca 40 jävla minuter för att anton duschade med pelle, sen åkte vi in till staaan. jag köpte hårfärg..... hinner nog inte fixa det i kväll. men imorn eller nått :D ikväll har jag pluggat en jävla massa fysik :( jääääääättesvårt är det! fusionskraft <333333 blääääääääääääää!
prov på torsdag. kommer sänka mig som FAN. om man kunde sänka sig från mvg till g skulle jag göra det. det kommer gå åt helvete :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
jag har gjort mina gymnasieval ikväll också. spännande va????? johanna, frida & anton satsade pengar i skolan.
en av dom har rätt
LÄS MIN BLOGG IMORN FÖR ATT FÅ REDA PÅ RESULTATET *reklamröst*
yeah

MILLENCOLIN HAR SLÄPPT EN NY LÅT!!!!!!!!!
www.millencolin.com
lyssna och njut, den är bra

mitt liv är jättetråkigt faktiskt. min blogg är säkert sämst.
nova är sämst. jag hatar nova. speciellt niorna. eller nej, mest åttorna. dom är tråkigast nånsin. sjuorna är underhållande ^^ HEHEHEHHEHEHEHEHHEHE äckel

heido

image28


Kommentarer
Postat av: Dina

nova sucks..

2008-01-22 @ 21:31:00
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: kajsa

BIGTIME. bleeaaahhhhh

2008-01-22 @ 21:57:09
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: göran numero uno

nova är bäst. saknar skiten :(

2008-01-23 @ 19:26:17
Postat av: kajsa

du har fortfarande inte hälsat på.... du saknar nog inte nova egentligen :(

2008-01-23 @ 19:54:24
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0