all i want ONE THING

all i need ONE THING
pay me attention

MMMH har nyss lagt in dreamboyskivan jag fick av ronja i julklapp på datorn. BRA SKIIIIIT!
ska se @ rassle :D hade glömt bort det hehehehehehehhe.
den här dagen har vart för jävla jävlig iallafall. nästan...
ska börja med att säga GRATTIS FRIDA (igen) nu är du nästan tant :)

hade fysik imorse, blev ihjälmobbad av 4 stycken kaxiga UNGAR.... gnägg liksom :P
syslöjden va soft idag... sydde en knapp. fyfabian vad jag är ambitiös :D
hela dagen va jäääääättesoft. INSTÄLLD IDROTT WEHOOOOOOOOOOOOO
typ det bästa som kan hända :D fick gå till norrlidsbastun! det var ganska okej. på vägen hem låste sig mitt ben på nått sjukt jävla sätt åde gjorde sjuuuuukt ont. kunde inte gå  8(
elevens val va trist. skulle spela.... gabbe va där så jag vågade inte! pinsamt för bövelen. jag satt å exprimenterade på synthen. lekte smk HAHA
de va skitbra å jag ägde sönder deras jävla hårdrocks-spelande. bläääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen åkte jag hem å va jätteargggg. blev bättre när jag kom hem, för ovanlighetens skull :)
sen så har jag duschat å pluggat å allt det där man gör på torsdagskvällarna. så nu kan jag sitta här å dega hela kvällen HEHEHEHE
nej men jag ska nog plugga lite mer...... jag är en tvättäkta pluggis :)
de e najs

i-d-i-o-t   :(



image85
dreamboy, finfina :D<3

Kommentarer
Postat av: Antagligon

varför vart du ARGGGGG?

2008-01-17 @ 21:26:19
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0