alala alala

idag har jag vart hos min kära farmor och farfar som bor i norrliden. rediga gangsters är dom måste jag säga! vi åt en jättegod middag + sjukt jävla fet efterrätt åså som vanligt. de va naajs! sen kom teddie efter ett tag å så kollade alla på gamla kort å pratade minnen. valen <333 det var skitmysigt! sen åkte vi till maxi å jag köpte fett med godis.......
fyjävlafan va jag hatar godis!!!!!!! ska aldrig mer äta i hela mitt liv. ungefär så. uaaah. jusst nu mår jag jättejätteilla. usch.

igår var en bra dag! skola först (nisses tröja haha) sen stan med johannis fridis & aminis! köpte überbra present till gulli å käkade på mcdonalds :D träffade anton, philip & albin där åsen tog vi några fetnajsiga bilder uppe på den där muren. dom ska ni få se så fort johanna skickat dom / lagt ut på bdb :D weeehoo. sen åkte brudarna hem så jag hängde med grabbarna i stan! sen hem till philip å hans lillasyster hatar forfarande mig :( sen gick vi i leran till fritidsgården & träffade albin amina frida & johanna! det var en bandtävling där. de sista bandet va bäst, å dom vann! asnajs i tell you. alla banden va faktiskt ganska hyffsade, kul å kolla på iallafall :D amina å jag å philip hade tuggummi-tävling... hade jättemånga tuggummin i munnen å tuggade lääänge. hade jätteont :( ingen förlorade/vann. vi gav upp samtidigt. egentligen så vann philip men de va bara för han fuskade.

just nu är jag fetast i hela världen, faktiskt. säg inte emot mig för ni vet inte hur mycket jag har ätit, tack. 



I'm gonna tell you what i'll do
I'll break your face in two
I'll break your legs, break you arms, break yourself in two
I'll break you in ten if i have to
Creation is something you don't give much attention
'll be rude, i'll be rude, so rude
I'll be rude, i'll be rude, so rude
css - this month, day 10

image88image89
jag & nisses tröja
u like



Kommentarer
Postat av: Antagligon

h-core

2008-01-27 @ 00:57:06
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: Gulli

Tack för presenten hörru:P

2008-01-27 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0