åk hem till eskilstuna å ät en bakelse, förfan

hahahahahah, så sa pappa nyss.
gissa om vilket band? HAHAHAHA
kent it is!!!!! hihihihihihiihihihihihi
själv sitter jag här, pigg som en ärta (?) och gör absolut ingenting... ska sätta på lite musik :D
billie the vision and the dancers - a beautiful night in oslo
den låten är verkligen BRA! funkar utmärkt att springa till, eftersom man lyssnar på texten (och sjunger HEHE) istället för att tänka på hur jävla skitjobbigt det är att röra på benen några ggr i veckan. jag va ute å sprang idag faktiskt.. det va HEMSKT!!!!!!!! mina ben gick av (nästan, faktiskt) å sista biten hem hade jag håll!!!! fyfan så jävla ovärt :( lovade mig själv att jag ska fan inte jogga nått mer innan jag köpt riktiga dojjer. vet inte hure kommer gå med det.... men joooooo :(:(:(:( förövrigt så klarade jag av 2 km idag :D NÄSTAN. eller jag klarade 2 km, men jag tog 2 pauser, så jag antar att det inte räknas?
skolan va hemskt tråkig idag, kommer antagligen vara det imorgon också. men jag har en PLAN! vad den går ut på får ni inte veta, det är min hemlis HEHEHHE :D
å på fredag skare bli najsnajsnajs hemma hos paulinis :D

hehe by the way liksom så har rassle haft bandsläpp!!!!!!!!!!!
billie the vision & the dancers
SLAGSMÅLSKLUBBEN
kid down
massa mer jag inte kommer ihåg HEHEHE
men fyfabian så jävla skitnajs! är jättejättejätteglad över att jag köpte min biljett så tidigt. nu säljer dom 300 biljetter till för 595 kronor, sen tror jag dom höjer priset. men jag ska inte klaga, det är fortfarande löjligt billigt å så jävla VÄRT!

tror jag ska köpa skrik om du brinner också.
diktsamlingen alltså


fatass

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

yay, rassle. och kapten röd! dom ska vara bra. typ reggea(?) / ska. gurra säger att dom är bra. du vet, apple-guy.

2008-01-30 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0