you really got me

mhm
jaha
nu då?
du kan ju skita pårej.
don't ever set me free, i always wanna be by your side.
idag va vi å kollade på en teater på lars kagg. skuld och oskuld hette den. den handlade om en kille som hade haft sex med två tjejer på samma fest å han kommer inte ihåg nånting för han knarka å nu hade han fått nån könssjukdom. rätt åt honom tycker jag. den var inte överdrivet bra. det var med en blink 182 låt som jag har glömt varen heter. blink 182 är bra, det hade jag glömt bort.
efter skolan åkte jag till specsavers å beställde glasögon å linser. sen ska jag va übersnygg å nördig. man kan ju drömma, eller hur? nördig klarar sig självt,


hultsfred har haft bansläpp!!!! det ser bra ut.
vår klass ska klä ut sig till hiphoppare på torsdag. äckligaste temat jag har hört talas om. tro inte att jag HATAR allt som har med hiphop å göra, endel musik är mycket bra, men stilen & kulturen??????????!!!!!!!!??????
kom inte å säg att den e bra/cool/snygg/rättvis osv. för det är den inte.




die die die die die die die die die die die die



Kommentarer
Postat av: Antagligon

DIE DIE DIE MY DARLING!

Just shut those pretty eyes...

han låg väl itne med tå tjejer, väl? han blev väl blåst? jaja krångel krångel. Albin älskade den :P

2008-02-12 @ 21:49:56
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0