two for one

två bloggar på en å samma dag, det är inte illa!
har nästan blivit tvingad, så det är lite därför faktiskt hihiihihih
idag har jag ätit en jävla massa mat :(:(:(:(:(:( bestämde igår med evelinus att jag skulle sluta äta så jävla mycket men nä de funkade inte. men jag har itne gett upp!
imorn ska jag minsann ut å springa igen, skulle egentligen gjort det idag ju men det blåste så förskräckligt så jag sjköt upp det tills imorgon istället.
nu har jag suttit å hållt på med napoleon dynamite filmen i typ två timmar å ÄNTLIGEN har jag lyckats bränna ut den med snygg meny å allt :):):):) nu ere säkert så att dvdn vägrar spela upp skiten
då blir jag arg
varg

:(


RUN FOR YOUR LIFE!



fan
trore blev fel med filmen
nu ska jag gå å ta livet av mig
tja

Kommentarer
Postat av: Antagligon

tja

2008-02-18 @ 16:40:08
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0