TWIGGY

hej hej hej
jag har klippt mig å e nöjd!
träffade amina å vi käka frulle (iaf jag hehe) på café dream :D asmysigt va det yeyeyeyeah

fatta nervositeten när jag satt å vänta (45 minuter) på min tid hos frissan! höll helt serri på å börja lipa xD va jättejätterädd verkligen!

efter va jag inte särskilt nöjd för hon hade stylat det JÄTTEFULT så då gick jag till glitter å köpte solbrillor.
bara för jag tyckte synd om mig själv.
impulsshoppa <333
dom är snygga iaf! stora å jättekonstiga :D
mmmmmmmmmmm
sen satt jag på biblan å va ensammast ever å sen åkte jag HEM
ronja hatar mitt hår
jag hatar ronja
hehehehee nee okej då kanske inte


imorgon ska jag först UMGÅS med philip å anton sen blir det filmkväll i fritidsgården
jag har itne vart med dom på jättelänge :(
vi ska spela
vi är bäst
jag saknar oss


heido


image110
hej pojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0