tired in the morning tired in the evening

hejhejhallå liksom
jag sitter å äter godis ._. JAG ÄTER JU INTE GODIS jävla fetto
äh :D godis är gott ^^ muahaha.
dagen BLEV cp!!!!!!! matteprovet var det svåraste jag nånsin gjort. kommer sänka mig till G ångHEEEEEEEEST
ångrade nästan att jag valt natur...... matte 24/7 (typ) å jag e sämst :) äh. biologin var rolig å intressant idag. jag är nördigast ever men så äre :):):):)
här hemma äre värsta KAOS. vi ska göra om hallen (+ typ alla andra rum) å byta fönster å tapetsera osv osv osv å pappa är nervsjuk som fan å mamma blir irriterad ._. hihihihihihihihi krejsi as hell

snart ska jag se mando diao
kommer dö av gustafs snygghet
hihihihihihih

nu ska jag återgå till pluggandet!
onsdag; hemkunskapläxa
torsdag; biologiprov, historiaförhör (skriftligt), engelskaförhör (skriftligt)
fredag; historiaförhör, NATIONELLT PROV I SVENSKA (uppsatsen)
tyck synd om mig dåååååååååå

PUSShej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0