the worst combination of addictions

MEN FAN VA MYCKET BARN DET VAR HÄR DÅ! KAN INTE SMÅBARNEN SITTA DÄR FRAM??? säger dom när dom går på den nästan fulla bussen. DOM ÄR TVÅ ÅR YNGRE!!!!!!!!! är det så jävla mycket???? jag hatar när folk som är äldre än mig dömer folk för att man är yngre. det är jättejobbigt ju!!!!!! och hur kul är det att höra att NI SMÅBARN BORDE SITTA LÄNGST FRAM I BUSSEN!
oerhört fjantigt
till skillnad från andra rocknebyare tycker jag sjuorna är roliga. det är faktiskt jättekul att bara sitta å titta på hur dom beter sig å rör sig. å lyssna vad dom snackar om! underhållning på hög nivå ska jag säga er :D
idag har varit den stora ätar-dagen. å jag har inte ett dugg ångest :D det löser sig, jag är ju inte direkt smällfet. nästa vecka ska vi till simhallen......
vill..........inte.......... blääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idag hade vi biologi å de va jätteroligt. amina å jag va värsta vetenskapsmännen å kletade med banan-dna. jättekul faktiskt :D
biologiprov imorogn.... egentligen borde jag plugga at the moment. men jag va tvungen å blogga för jag har fixat en lite smårolig bild som ska upp på bilddagboken, som hänger ihop lite med bloggen.
ska bli mer aktiv på bdb föresten. jag har 89 vänner och 80 bevakare. det känns faktiskt förjävligt!!!!!!!


jag sprang lite idag. fick håll direkt. SA JU ATT DE VA ÄTARDAGEN. jag har ätit jättemycket hihihi.
föresten så är jag glad idag. känns som om jag inte bryr mig om allt det jobbiga längre. har liksom accepterat det. å det, mina vänner, känns jävligt bra
;)


i'm high on you
and on drugs

Kommentarer
Postat av: Dina

simmhallen = sucks :(

2008-02-27 @ 18:51:45
URL: http://[email protected]
Postat av: kajsa

hell yes. speciellt med klassen. bläääääuuuuhhhh

2008-02-27 @ 18:56:50
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0