studiedag

image96image97

photoshop
jag är dålig men de e kul, ok?
idag har jag varit bäst i hela världen å sprungit!
nytt rekord!!!!!!!!!!!!
inte sprungit på prick två veckor, men ändå klarade jag av att springa längre än nånsin. det känns bra ;D
jag har vart jätteflitig idag, kan knappt tro det själv!!!!!!!!!! gick upp klockan HALV TIO, åt FRUKOST (länge sen), kollade på en ganska bra film, städade mitt rum (nu är det kliniskt rent, igen), sprang!!!!!!!!! när jag kom hem va jag död. serriiiii jag låg på golvet...... mamma skrattade åt mig. det skulle jag också gjort. men precis då vare inte särskilt kul xD

nu lyssnar jag på laakso. laakso är NÄSTAN bäst. först kommer millencolin, sen mando diao & navid modiri & gudarna. laakso kan få komma på fjärde plats ^^
speciellt mother am I good looking. det är en av dom bästa skivorna nånsin :):):):):)

You said that bananas could make us high
Saved them in your locker till they got dry
Remember how cool we felt?
Behind the corner smoking cigarettes.
mmmmmmmmmm norrköping-laakso

Kommentarer
Postat av: Antagligon

oooh! kajsa is teh förebild!

2008-02-15 @ 18:06:39
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: kajsa

yes she is ^^

2008-02-15 @ 18:09:30
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: göran numero uno

man kan bli hög på bananer.... o_O

2008-02-16 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0