söndag????

det känns som tisdag!!!!!! har ingen aning om varför, det bara är så.
lasse gick inte vidare i melodifestivalen :(
björn var inte särskilt rolig :(
melodifestivalen är SÄMST!!!!!!!!

satt å grejjade med layouten till denna bloggen seeeeeeent sent igårkväll. ni som har firefox kan nog inte se det tyvärr.... internet explorer är alltid snabbare näre gäller detdär. hehu.
jag tycker det blev fint iaf, inte riktigt som jag tänkt mig men jag var för trött för att fortsätta haha

IDAG kommer farmor, farfar och mormor hit å ska kääääka! trevligt trevligt. ska försöka tjäna ännu mer pengar utav pappa.

måste
köpa
nya
grejjer
:(:(:(:(:(:(:(:(
om det är någon som har lust att skänka lite pengar till mig så tackar jag inte direkt NEJ hehehehehe

HJÄLP!
hur bränner man ut .vob filer?
jag är sämst men hjälp mig då :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0