soendag

idag vaknade jag av att mamma skickade ett sms till min mobil. hennes sms är ganska roliga..... inte roliga som vitsiga, utan roliga som konstiga. inga punkter, kommatecken eller utrops/frågetecken. en enda lång mening.
skitkul tycker jag :D hon skickar sms till mig jätteofta nuförtiden. jag har ju gratis sms ådå tyckte hon att jag ska skicka en massa till henne så att hon lär sig, för hon tycker tydligen att det är jättesvårt att skriva/skicka sms till folk.
hm.
ronja och jag har vart ute med hundarna också. det var trevligt faktiskt! biffen är i helsingborg med pappa så det var bara tjejer hehehhe.
sen tittade jag på forrest gump. jag hade aldrig sett den. den var inte alls lika bra som alla säger. jag grät inte ens.....

igår blev det melodifestivalen ÄVEN fast jag skrev en krönika om hur mycket jag HATAR MELODIFESTIVALEN!!!!!!!!!!!!!!!
det var uruselt. BLÄ! fanns en kille som va lite smågullig, men de va bara för att han va så smal. hihi.
det enda som va kul var björn gustafssons PAUSUNDERHÅLLNING! helt jävla underbart, värt att lida i typ två timmar för den där 5minutarN alltså :D
nästa vecka är lasse lindh med så då ska jag faktiskt kolla bara för det :)

laakso är bra
puss

image94

Kommentarer
Postat av: johanna

haha så skickar min mor också.
typ 'hej johanna hur mår du jag mår bra kram hejdå mamma'

2008-02-10 @ 15:46:09
Postat av: kajsa

haha min skickar mer i stil med; upp å hoppa dagsatt gå ut med hundarna
charmigt :D

2008-02-10 @ 21:03:14
URL: http://kajso.blogg.se
Postat av: Anonym

du älskar melodifestivalen egentligen

2008-02-10 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0