onsdag

heeeeiiiiiii
idag har jag läst ut harry potter och dödsrelikerna! jättebra bok :D även om slutet va ganska dåligt.... men annars varen ÜBERSPÄNNANDE!
muahaha
imorgon äre torsdag = nationellt prov = jag funderar på att gå till skolan.
kanske åka hem sen på dagen
får se hure blir med det där. om jag mår förjävligt imorgon så stannar jag ju hemma. fast nu har jag inget å göra här hemma....ensam..... utan min braiga bok.
ikväll äre filmkrönikan (om fyra minuter) = navid å då ska jag kolla....
håhåjaja detta blev en kort blogg!

IALLAFALL så fixade philip tågbiljetterna idag! till örebro!!!!!!
I AM SO HAPPY
längtar som en liten griiiis :(
längst fram....bullion...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



filmkrönikan nu
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0