n3rd

klockan är tjugo i sju å här sitter jag som den största jag-kan-inte-leva-utan-datan-tjejen nånsin. förjävligt haha :D
känns som att det kommer bli en dålig dag i skolan. har MATTEPROV, å dom har tillåmed förlängt lektionen :( låter ju som ett lätt prov, huh?
men jag är lika glad för det!!!!!!!!!!!!!!!!
happy happy in the morgning osv
:D

The story of my life, well let's just say it's a fork and a knife
there is one thing on my mind, one thing all the time, I got to fill my mouth
got no favorite meal, I say every meal is clean if it fills me up for real
my belly's big and it's just a start, my appetite is my heart
and when I had enough I just through up and laugh.
Millencolin - the story of my life
helt klart än av de bästa låttexterna :D
12e april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hej hoppas allt är bra med dej :)

2008-02-26 @ 06:50:14
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: caroline

Jag hatar sånna långa matteprov!!! jag ska också ha ett idag! 3 timmar!!

2008-02-26 @ 07:00:10
URL: http://McLineFly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0