morgonpiggAST

klockan är halv nio..... å jag är UPPE. jag är inte normal. men okej jag har inte vaknat av mig själv. fick ställa klockan eftersom bussjäveln in till stan går tio över tio.
idag ska jag klippa mig.
hade sån ångest igår att jag bara ville lägga mig på golvet å dö (typ). hatar att jag är så utseendefixerad :(:(:(:(:(:(
men grejjen är ju att de bara gäller mig själv, jag bryr mig inte ett dugg om hur mina polare ser ut, FAKTISKT. men jag måste va snygg jämt jämt jämt. åde går inte. aldrig. blä </3
MEN IAF så har jag kommit på en plan! tror jag vet hur jag ska rädda mitt hår :D
HAPPYYY



ni borde prova en sak. ät ingenting på tyyyyp... 17 timmar eller nått sånt.
SEN dricker ni kaffe eller äter en chokladbit!!!!!!!! :D:D:D:D:D:DD:D:D:D
ungefär sån blir man då ^^ sitter å dricker kaffe nu å herrejävlar vilken koffeinkick man får :) man känner det när man inte käkat.
hihi på syslöjden för ett antal månader sen sa jag till annviol att jag ville ha vatten å smög ut. gick å köpte kaffe å kom tillbaka jättepigg xD inte-äta is the shit
fun fun fun

ska fika med amina mmmmmmmm fika


image106
beslutsångHEEEEEEEEEST
de blidde den gröna
koftor äre bästa som finns ju HEHE


hihihihihihihihihihihih liten bild på posarN
vågar inte ha den stor
don't take this serious

Kommentarer
Postat av: aminanananananananananananananana

"hihihihihihihihihihihih liten bild på posarN
vågar inte ha den stor"
pssst! man kan klicka upp...

2008-02-20 @ 18:30:10
Postat av: EVSIIIII

du måste ju äta ditt jävla skelett :'((((((((((

2008-02-21 @ 01:04:00
URL: http://evsthemonkey.blogg.se
Postat av: EVSIIIII

kolla vad ledsen smileyn ser
ut, aww

2008-02-21 @ 01:05:28
URL: http://evsthemonkey.blogg.se
Postat av: kajz@

äta är för suckers hehehehehe
ne men serri jag äter för mycket

2008-02-21 @ 09:13:30
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0