meningslösa måndag

skumdum<3
måndagar ÄR meningslösa
detta blogginlägget kommer bli ett klago-inlägg, så om ni är på bra humör tycker jag ni ska sluta läsa NU.
jag är JÄTTEARG! arg på allt och alla.
arg på mamma och pappa för att dom är så irriterande
arg på den här jävla skitdatan för den är slöast någonsin
arg på skitkommunen för jag är FÖR UNG FÖR SOMMARJOBB
arg på rockparty för att JAG ÄR INTE RIK OK
arg på min skitskola för avslutningen är den 12e eller nått sånt
arg på.........allt
argargargargargargARG
låg å lyssna på kristian anttila <3 men sen kom jag på att JUSSTE FAN HAN KNULLAR RUNT MED TYP 16ÅRINGAR PÅ FESTIVALER
så då blev jag arg på den gubbjäveln också
arg på alla som redan har sommarjobb
arg på alla som får allt dom pekar på
avundsjuk? SJÄLVKLART
och arg


nu ska jag lyssna på punk
för det ska man ju när man är arg -_-
ideal<3


idag har jag sprungit
innan jag åt frukost
men det spelar ingen roll för jag blir inte ett dugg smalare
mitt liv är sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0