lucy in the sky with diamonds

HEJJJJJJ
nuförtiden ahr jag glasögon å ser jättenördig ut, men jag gillar't  :D ni också förhoppningsvis hehehe.
imorse var fan den värsta morgonen jag vart med om :O ville bara döööööööööööö! drutten av jobbigare än vanligt (då jävlar e man jobbig ok) åde blåste asmkt ute å pappa pratar så jävla högt i telefon å jag kunde inte sova på höger sida för jävla skitörat!!!!!!!!! vaknade hela tiden ::(:(:(:(:(:( det va hemskt i tell you.
idag fick vi med oss ronja in till stan! det är inte lätt kan jag säga er. pappa skjutsade in oss till biblan, hon lånade böcker å jag satt å läste sonic :) sen kom morsan å vi stack till GIRAFFEN. morsan lämnade in min mp3 på siba så jag fick presentkort (häähähäh najs) medans jag fixade brillorna på specsavers!!!!! hon tanten som hjälpte mig va läskig :( eller typ okunnig eller vad man ska kalla det... sen gick vi till maxi å köpte läsk å massa feta saker ^^
hälsade på mormor på vägen hem å sen köpte vi MAT <3  kebab fick det blir. muuuuuuummmma!

drutten är knäpp
jag tror han dör snart :( känns dumt å säga att det ska bli skönt, men jag kommer ju inte direkt sakna hans jamande. om han kunde va tyst skulle jag älsk honom ännu mer huiihih

millencolin kommer till siesta

om dom inte kommer till hultsfred blir jag ledsen, ok?


image112


jag lånade navid modiri och gudarna - dags för slagsmål på biblan
bara för att liksom
det är typ världens bästa skiva
<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0