kanske är jag kär i dig

HEHE idag har vart en ganska bra dag faktiskt! :):):):)
på gympan körde vi nån sorts KRAMDATTEN å alla vet väl om att de e mysigt å kramas, eller hur? :D kanske inte med svettiga femtonåringar, men grejjen va ju att de va UPPVÄRMNING så ingen va ett dugg svettig! WOHO KRAMKALAS typ! resten av gympan sög stenhårt, vi körde FLASKAN! under en period på fem minuter fick jag EN BOLL i huvudet, EN BOLL på halsen och EN BOLL i magen! hemskt!
på musiken lyssnade vi bara på cornelis. han är typ bäst. seriöst. tror inte det finns nått annat som påminner så mycket om sommarlov som cornelis! inte för mig iallafall :) GABBE lurade mig att han skulle på millencolin med sin farsa å jag gick på det så jävla hårt HAHA xD bläääääblääääääää!
efter skolan åkte jag HELT ENSAM till specsavers å fixade min brillor! dom är fortfarande förstora.... bara lite mindre förstora liksom HEHE. köpte ny mp3 med najsnajsnajs. typ likadan som förra fast lite sämre xD men äh det duger liksom. snubben i kassan va jättekonstig :( han typ skakade å va jättenervös å fick knappt ner mp3n å kvittot i påsen. sen sa han HA EN BRA DAG å de va första gången jag hör nån sån männska säga det hahahah.
det är kallt ute. jag hatar't. det har ju iofs vart sol idag. sol är bra. förra våren = sol + glass + musik utanför nova å umgås med världens bästa klass <33333333333
nuförtiden har jag inte världens bästa klass, men jag ser fram emot våren iallafall :D

NU SKA JAG GE ER ETT TIPS :)
världens bästa evelina har världens bästa blogg, läs den!
http://evsthemonkey.blogg.se

markus krunegård kommer till hultan
han e mysig (tror jag)
jävligt bra iaf!


kanske är jag kär i dig
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0