just easy as ABC

HEJ
idag har vart bäst. serriiiii glad hela tiden
cf
HEHEHE
iaf. började med att DRUTTENjäveln väckte mig typ åtta. grät nästan. det va hemskt. som tur va somnade jag om. vaknade NIO av mitt larm jag hade ställt, för RASSLE SKULLE JU HA BANDSLÄPP :D
det blev justice
DO THE D.A.N.C.E likzom. jag ska dansa röven av mig
precis som alla andra men iaf :D GUTTTTT... iadg åt jag frulle.... citronyoggiiii. asgod. min nya favvis heheh.
sen efter x antal timmar kom antons pappa (och anton å alice ofc) hit å hämtaaaa mig. PA typ hatar mig men de e lugnt för jag cfar honom yeye. hämtade upp phulips å så blidde det ikea :D mycket trevligt. vi provsatt soffor/fåtöljer å spelade DS. totalt äg! sen åt vi pizza å drack äcklig läs åsen höll vi på å missa bussen men eftersom vi är så vältränade så SPRANG vi!!!!!! å vet ni vad?
vi hann med. ((: lyssnade på smk å bussen. sen köpte anyton PLUGG osvvvvvv. åkte hem till nekrophilip å käka korv å kollade på juno :):):):):) trevligt som fan.
sen fritidsgården å kollade på YOU GOT SERVED. den va skitdålig. ungen dog...?????
HE GOT SERVED!!!!!!!!!!!!!!! hihihihi nej nej jag e lite dum hähähähä.
sen spelade vi fotboll utanför nova! jag va bäst
cf
nu är jag hemma. kände att jag skulle skriva ner allt så fort som möjligt innan jag glömmer bort det.
anton sa att jag ser manlig ut
CF





puss?????????
längtar tills loerdag tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0