Juno

best movie ever

image93

har inte bloggat på x antal dagar, å de känns faktiskt ganska bra!
har varit hemma och dött mer å mer för varje dag. det började i lördags hemma hos danny & hans familj. jag frös medans alla andra svettades. fick låna lottas stora tröja, den va varm<3 sen när jag kom hem på kvällen efter en mycket god middag så mådde jag förjävligt. gick runt med tights + jeans, 4 tröjor, två halsdukar och en filt. trots alla kläderna frös jag jättemycket. skulle försöka sova på kvällen men det gick ju inte, som ni kanske förstår.
vaknade på söndagen och mådde lite bättre, åkte och kollade när Linda döptes, hon ska ju konfimeras förstår ni. dopet gick ganska bra, fick en hostattack å vägrade läsa bönerna. prästen tittade lite snett på mig tror jag. förhoppningsvis inte. sen åkte vi hem till deras hus å åt SMÖRGÅSTÅRTA <3333 just då mådde jag faktiskt bra, bortsett från huvudvärken. sen fikade vi åsen åkte vi hem. DÅ började jag frysa som en jävla galning igen. hämtade madrassen jag sovit på i mitt rum och la den framför brasan (spisen, keddyn whatever). där låg jag i ett antal timmar med en massa kläder på mig å frös som fan :( sen tvingade mamma mig att äta lite, kollade lite på tv sen gick jag å la mig. då började jag helt plötsligt att svettas! tog tempen å hade 39.4................................
imorse vaknade jag vid kvart i sex av att jag FRÖS igen, gick upp å öppnade dörren å tog på mig 2 tröjor å min palestinasjal. mor min kom in i mitt rum å undrade varför jag öppnat dörren, JAG FRYYYYYSER lipade jag åså bäddade hon värsta überbra så jag frös liiiiite mindre. tog en tablett också. sen vaknade jag vid 9 av nåra konstiga drömmar + svettningar (mmm fresh) gick upp å åt lite å satte mig vid datorn. pluggade lite å pappa tvingade mig att STÄDA! hmpf.
sen kom ronja hem och då stängde jag in mig på mitt rum och kollade på juno. faaaabian vilken bra film! grät två ggr haha men jag är ju känsligast ever som ni säkert vet.
den handlar om JUNO, hon är 16 år och får reda på att hon är gravid..... pappan ären übernördiga MEN söta idrottsfjanten Bleeker.  Juno bestämmer sig för att adoptera bort barnet till det perfekta paret, Vanessa & Mark.
men allt går faktiskt inte som Juno tänkt sig.
filmen är bäst
puss på det.
och som jag sagt innan så är soundtracket det bästa soundtrack jag hört i hela mitt liv :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

aaahwoo. ser att vi har samma opinon about the movie. Världens finaste film, musiken är sjukt jävla bra !

2008-02-07 @ 22:37:36
URL: http://undo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0