Jack Peñate

JACK PEÑATE!!!!!!!!!!
har ni höt något av honom??? han är skitbra :D verkligen jättejättebra! såg honom första gången på MTV PHASER (rip) i typ november eller nått, då vare denna videon;


nu har jag såklart hört många fler låtar, å dom är jävligt bra kan jag säga. bäst tycker jag nog att RUN FOR YOUR LIFE och HAVE I BEEN A FOOL är. :):):):):):):):)





kolla på videosarna.
det tar inte lång tid och det är helt klart värt det :D
kände att jag behövde ge er stackars männskor ett musiktips.
min musiksmak är bäst tack jag vet

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

bra skit juh! :D lite mys sådär. Blogg mitt på blanka dagen är verkligen gr8!

2008-02-19 @ 15:07:29
Postat av: Antagligon

härligt! andra låten var totalbäst. men det var tuff basgång i första. :)

2008-02-19 @ 16:15:43
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: KAJSA

jättemysigt :D
jag är nolifer å bloggar mitt på dagen FAST det är hyffsat fint väder ute

2008-02-19 @ 17:31:50
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0