i lost my head when i found my heart


image98
ikväll är det melodifestivalen med världens finaste lasse :D båda är fulast ever på bilden men det struntar vi i :)
björn gustafsson också!!!! mmmmm, värt å kolla bara för å få se dom två fakiskt

idag vaknade jag klockan nio! herrejävlar vad morgonpigg jag kände mig. tror det är druttens förtjänst att jag vaknar så tidigt, han sover alltid i min säng nuförtiden. helst ska han sova vid kudden, på kudden eller precis brevid mig. åde gör ju att man vaknar ganska lättt :)
idag har jag knappt gjort nånting, jävla skitlov. kommer antagligen vara så resten av lovet;
vaknar
äter :(
städar/pluggar
har ångest
sitter vid datan
äter ännu mer
underbart, eller huuuuur! idag har jag iallafall tjänat 40 kronor! ha! dammsög å torka golvet. helt klart värt det!
om ungefäääär 2½ vecka ska jag till göteborg å se MANDO DIAO :D har ett extremt shoppingsug också, men vi får se hure blir :( måste ju spara om jag ska ha råd med el festivalo hultsfredo HAHA


vill ha mina glasögon
nu
å ny frilla
mmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

jag vaknade åttaaaaaaaaaaaa! tilde är ond.

2008-02-16 @ 18:09:27
Postat av: kajsa

hihi rätt åt dig :D hejja tilde!!!!

2008-02-16 @ 20:21:20
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0