happy(?) valentine

idag va vår utklädd till hiphopare. att vara en hiphopare måste vara det fulaste som finns, men vår klass var faktiskt snygg haha.
dagen flöt på ganska bra! tycker inte om idén med alla hjärtans dag bara. varför kan man itne kramas alla dagar, hela året? inte för att jag fått särskilt många kramar, men iallafall.......

när jag kom hem åt jag upp nästan allt godis jag hade, mådde jätte illa, la mig på soffan å somnade. sov i ungefär 2½ timme ^^ sova <3



jag har ont i benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tröningsverk fast jag itne tränat på ungefär 1½ vecka!!!!!!!!!!
det är ju dumt :(
jag har blitt tjock



image95

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

hahaha, står du i provrummt på syslöjden och posar? xD

2008-02-14 @ 22:06:18
Postat av: kajsa

JAA!! :O annviol va jättekäftig idag :(

2008-02-14 @ 22:13:05
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0