:) / :(

jag känner mig duktig när jag är hungrig
jag är ganska konstig HEHE
segdag idag faktiskt. bara vart hemma, som vanligt alltså. men imorgon bryter jag mönstret å tar mig in till stan!!
ooo vilken rebell man är :D hehu
gjort lite skolarbete idag, bla redovisningen om storsjöyran. de blir asbra.
vart ute med hundarna också, dom är mysiga.

festivalos in my heart
satt å kollade efter rasslefolk igår å hittade en HEMSIDA med massamassa bilder! hittade FYRA stycken på mig!!!!!!! HAHAHAHA de va sjukt, blev lite rädd.
http://benjick.se/emmaboda
kul kul

jag är hungrig
DUKTIG
bäst på å inttala mig saker som inte stämmer
yeah
klipptid imorn
hm?




image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0