do you remember the riots?

hei
idag när jag åkte bussen hem å va tröttast_92 kom jag på att skolan idag va skitbra :D började hur bra som helst med MVG på fysikprovet, jag hade ju vart orolig för att jag skulle sänka mig. men ICKE! fysik is the shit 4 tjo. hihihihihi. fysiken va ganska rolig också, vi räknade ut massa arbete å lägesenergi å sånt där. soooft. sen va de håltimme! ganska tråkigt men de va OKEJ! frida hade jouren hähäh med hennes soulmate mmmmmmmmm. sen  syslöjd å tro det eller ej men den va ganska underhållande. jag å amina satt å snacka ideal hos killar å august satt säkert å lyssna HIHIHI. ne men de e najs, vi sitter alltid å snackar mer än vi arbetar. gillar't. annviol berättade för mig att hur mycket jag än anstränger mig kommer jag inte kunna få mer än G i betyg. för att jag reser för mycket .hmmmmmmmmm............... smart av henne att säga det, nu tänker jag aldrig mer anstränga mig :D MUAHAHAHA! sen kääääka vi korv å mackisar. makaronerna va vattniga. inte särskilt gott.
det va skitfint väder idag. på lunchen var vi ute med nisse å dom. de va skitnajs. solen sken å de va hyffsat varmt. linus å rickard gjorde sina akrobatkonster..... kändes verkligen vårigt :D finns bilder på lillalinus.bilddagboken.se & NeVec.bilddagboken.se
IDROTTEN VAR ROLIG IDAG! ha! trodde aldrig jag skulle säga det!!!!!! vi fick ha på oss "ögonbindlar" å sen skulle man fånga en boll å lyssna på massa shit. SKITSKOJ VA DET! jag å tim va värsta superteamet!!!!!!! vi va helt klart bäst, mycket bättre än amina å linus HEHEHE

sen va det typ slut på den roliga dagen. gjorde historia&biologiprov på elevensval. de sög. skitsvårt å för lite tid. uschaaaa.
imorgon blir det till å göra historia & svenska.
jag va ute med min hund förut. hon är bäst å jag älskar henne. soeet. hon är typ skelögd. gulligaste jag sett <3333333333333333333333333






yeah i got busted
min NYA mp3 är sönder btw
om nån vill skänka så går det bra

Kommentarer
Postat av: AMINA

jag och linus va BÄST!

2008-02-28 @ 20:24:04
Postat av: kajsa

va? :S
nej amina, du har fel

2008-02-28 @ 21:52:28
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0