a kiss is just a kiss

nu är jag hemma. kanske skulle ta å skriva om vad som hände igår? mestadels av tiden hade jag ju skitkul :D
träffade amina, frida & johanna i stan, amina käkade. sen ringde albin å sa att BUSSCHAFFISEN SÄGER ATT BUSSEN GÅR OM TVÅ SEKUNDER!!!!!!
då var vi andra vid ica på BARONEN. herrejävlar va vi sprang!!!!! men självklart så lurade dom oss. hiihihihih ganska kul faktiskt. inte för oss DOCK. alla fyra satt å va superduperanfådda på bussen till anton. men de va liksom ok.
kom hem till anton å spelade en massa. GUITAR HERO!!!!!!! jävlar vilket team vi va! jag amina frida johanna. yeyeyeye vi hade en knapp var (H) sen käkade vi ådeeeeeee. kollade på saw 4 men jag fattade inte särskilt mkt...
sen blev det som det blev å jag har jtätedåligt samvete. jag skulle så inte orkat med mig om jag va nån av dom andra. förlåt. på riktigt. jag är hemsk.
självklart blidde det lite slagsmål på kvällen sen hähähäh det gillar vi ju iallafall. då var jag glad igen. tror jag har ett blåmärke på benet BTW för nekrophilipjävlen slog mig jättejättehårt innan vi skulle sova. jag grät nästan hihi.

image114
om ni hittar nån som är bättre än mig på guitar hero kan ni ju säga till ok
hehehehehhee

image115
såhär såg det ut i morse
inte coolt



SLUTSATS; jag har världens bästa kompisar


Kommentarer
Postat av: göran numero uno

yeah, slagsmål är grejen. :D

2008-02-24 @ 19:25:56
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se
Postat av: kajssssss

JA :D

2008-02-24 @ 19:51:29
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0