så mycket hat, så lite inspiration

trött på precis allt
nämn något och jag lovar att JUST IDAG så hatar jag allt du säger
jag är trött på att det blir mörkt kl kvart över två
trött på jävla juljäveln
trött på allt tjat om thailand och indien
trött på kalmar och alla idioter som följer med
trött på allt som har med människor att göra
jag hatar psykfolken som tror att dom kan få allt dom vill ha
hatar att jag tar åt mig så jävla mycket när jag egentligen inte borde bry mig alls
hatar att alla är så jävla glada hela tiden
och vi ska ju inte ens nämna indiejävlarna. jag lovar er, att en dag då kommer det mest hatfyllda blogginlägget mot begreppet INDIE ni kan tänka er. snart är jag tillräckligt arg för att kunna formulera mig. nu är jag bara halvvägs, som ni kanske märker.

nu har vi ingenstans att vara på nyår heller.
FUNNY FUNNY FUNNY

Kommentarer
Postat av: Ancilla

jag ska nog ha fest på nyår.

2008-12-21 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0